Previous slide
Next slide

Silerna - Digital artist - loves cats

Iedereen heeft daar zijn eigen manier voor. Het maken van previews en reviews van verschillende dingen. Mijn manier zal niet uniek zijn, daarvoor heeft iedereen zijn eigen manier.

Geen ultieme research nodig..

Het is niet altijd zo dat ik eerst een hele Anime serie afkijk voor ik een nieuwe review schrijf. Zeker met series die ik (ooit) al eens eerder heb gezien. Dan kijk ik vaak alleen de eerste aflevering terug op youtube (of waar dan ook). Alleen met echte hele nieuwe (voor mij) anime waar ik 0% van af weet kijk ik helemaal voor ik een oordeel neer leg. Wel heb ik wat meningen en opmerking al klaarliggen die ik dan tegen Yasumi vertel. Soms is het gewoon erg eng hoe vaak wij het eens zijn met elkaar .
Van heel veel series heb ik altijd eerder de (complete) manga al gelezen voor ik de Anime kijk. Ik weet dan al hoe alles gaat aflopen en hoe alle personages en verhaallijnen in elkaar zitten. Het is vaak zo dat er in de Manga’s veel meer uitgelegd wordt dan in de tv serie.
Ik haal daarom dus ook meer informatie uit de originele verhalen. En wat is nou leuker dan over series praten die je leuk vond?

Eigen meningen maken reviews uniek.

Soms heb ik ook weleens dat ik totaal niet weet wat ik moet schrijven over een Anime. Dan wacht ik meestal even tot ik wel wat weet. Of ik begin gewoon en kijk wat er uiteindelijk uitkomt, meestal toch wel iets gelukkig. Reviews kunnen op verschillende manieren opgedeeld worden. Ik maak meestal een samenvatting van de hoofdpunten en hoofdpersonages in de Anime, wat ik van de personages vind en wat ik verder van de gehele serie vond. Ik heb altijd veel moeite om geen enkele spoiler te onthullen, ik moet daar heel erg op letten -giechel-

Waar let jij op? Wat vind jij belangrijk? Daarom is het juist leuk om andermans mening de horen/lezen!